Benefietontbijt voor de slachtoffers van de aardbevingen in Turkije en Syrië.

Op Zaterdag 25 februari heeft Stichting de Rijn een benefietontbijt georganiseerd voor de slachtoffers van de aardbevingen in Turkije en Syrië. Deze ramp van ongekende grootte heeft meer dan 50.000 mensen het leven geëist en zijn er honderd duizenden mensen dakloos geworden. Vele woningen zijn ingestort of zijn zo beschadigd dat ze niet meer bewoonbaar zijn. Er is een enorme behoefte aan hulp voor de slachtoffers. Het geeft wel hoop om te zien dat er wereldwijd hulp acties zijn gestart en dat er massaal wordt geholpen. Ook als Stichting De Rijn wilden we ons steentje bijdragen en zo is er een benefietontbijt georganiseerd voor de slachtoffers van deze aardbeving. Ongeveer 150 mensen hebben deelgenomen aan het benefietontbijt en is er totaal €2220.-ingezameld. Dit bedrag zal overhandigd worden aan de slachtoffers in de provincie Malatya in Turkije. Wij bedanken alle deelnemers en de mensen die hebben gedoneerd